Możesz zatroszczyć się o miejsce swojego internetowego portalu w wyszukiwarce 2022

Możesz zatroszczyć się o miejsce swojego internetowego portalu w wyszukiwarce 2022

W pierwszej kolejności trzeba sobie uświadomić jak istotną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się głównym miejscem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują duże pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych czy w reklamy w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net/blog-seo/co-musi-umiec-copywriter/ . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.

Co składa się na działania SEO?

SEO są to wszelkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, aby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby usunąć wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli działania mające na celu promocję witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?

Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!